Сортировать статьи по: дате | популярности | посещаемости | комментариям | алфавиту

Судағы қауіпсіздік ережелерін сақтау бойынша түсіндірме жұмыстары жүргізілді.

Автор: admin от 24-05-2020, 13:53, посмотрело: 4

0 Мұхтар Әуезов атындағы шағын орталықты орта мектебінің қызметкерлері тарапынан суға шомылып жүрген балалар мен ауыл тұрғындарына рұқсат етілмеген жерлерге суға түсудің қауіптілігі туралы ескертулер жасалынды. Түсіндірме жұмысы барысында суда шомылу ережесін ұстану туралы жадынама парақшалары таратылып, судағы қауіпсіздік ережелерін сақтау бойынша түсіндірме жұмыстары жүргізілді.
Судағы қауіпсіздік ережелерін сақтау бойынша түсіндірме жұмыстары жүргізілді.
Судағы қауіпсіздік ережелерін сақтау бойынша түсіндірме жұмыстары жүргізілді.
Судағы қауіпсіздік ережелерін сақтау бойынша түсіндірме жұмыстары жүргізілді.
Судағы қауіпсіздік ережелерін сақтау бойынша түсіндірме жұмыстары жүргізілді.
Судағы қауіпсіздік ережелерін сақтау бойынша түсіндірме жұмыстары жүргізілді.
Судағы қауіпсіздік ережелерін сақтау бойынша түсіндірме жұмыстары жүргізілді.

Категория: Қауіпсіздік, Оқушыларға, Ата-аналарға

 

Мектебімізде мұғалімдерге және мектепке сыйлық жасау үшін ата-аналардан ақша жинауға қатаң тыйым салу туралы

Автор: admin от 19-05-2020, 07:35, посмотрело: 22

0 Құрметті ата-аналар мен оқушылар!

Мұхтар Әуезов атындағы шағын орталықты орта мектебінің әкімішілігі сіздерге Жамбыл облысы əкімдігінің білім басқармасының 2020 жылғы 4 мамырдағы шығыс № 02-2082 хатын және Шу ауданы әкімдігінің білім бөлімінің 2020 жылғы 5 мамырдағы шығыс №05-4193 хатын негізге ала отырып, төмендегіні хабарлайды:
Мектеп әкімшілігі тарапынан ақша жинауға қатаң тиым салынатындығы туралы ата-аналарға
чат арқылы хабарлама жіберілді.
Мектебімізде мұғалімдерге және мектепке сыйлық жасау үшін ата-аналардан ақша жинауға қатаң тыйым салу туралы бұйрық шығарылған.
Мектебімізде ата–аналар тарпынан жөндеу жұмыстарына қаражат жинауға, мұғалімдерге сыйлық беруге, басқа да іс – шараларға ақша жиналмауы, ата–аналар комитеті тарапынан да, заңсыз ақша жиналмауы қатаң қадағалауда болады.
Осыған байланысты оқу жылы соңында мектеп бітіру кештері, аттестат тапсыру, ҰБТ-ге қатысу т.б. мақсаттарда мектеп түлектері тарапынан ұстаздарға сыйлық жасауға қатаң тыйым салынатындығын ескертеміз!
Құрметті ата-аналар!
Қауіпсіздікті сақтау мақсатында биылғы оқу жылын аяқтау, аттестат құжаттарын тапсыру рәсімі ерекше жағдайда жүргізілуіне байланысты туындаған жағдайға түсіністікпен қарауларыңызды сұранамыз!
Оқу жылының аяқталуына байланысты мерекелік кеш, ойын-сауық құруға және қалаға, ауыл сыртына демалу мақсатында шығуға қатаң түрде тыйым салынатындығы туралы ескертеміз!

Мұхтар Әуезов атындағы шағын орталықты орта мектебінің әкімшілігі.
Мектебімізде мұғалімдерге және мектепке сыйлық жасау үшін ата-аналардан ақша жинауға қатаң тыйым салу туралы
Мектебімізде мұғалімдерге және мектепке сыйлық жасау үшін ата-аналардан ақша жинауға қатаң тыйым салу туралы
Мектебімізде мұғалімдерге және мектепке сыйлық жасау үшін ата-аналардан ақша жинауға қатаң тыйым салу туралы
Мектебімізде мұғалімдерге және мектепке сыйлық жасау үшін ата-аналардан ақша жинауға қатаң тыйым салу туралы
Мектебімізде мұғалімдерге және мектепке сыйлық жасау үшін ата-аналардан ақша жинауға қатаң тыйым салу туралы
Мектебімізде мұғалімдерге және мектепке сыйлық жасау үшін ата-аналардан ақша жинауға қатаң тыйым салу туралы

Категория: Ақпарат, Оқушыларға, Ата-аналарға

 

"Кәмелетке толмағандар арасындағы аутодиструктивті мінез-құлықтың алдын алу, суицидті қалай тоқтатуға болады"тақырыбында жұмыстар жүргізілді

Автор: admin от 15-05-2020, 06:09, посмотрело: 15

0 Мұхтар Әуезов атындағы шағын орталықты орта мектебінде "Кәмелетке толмағандар арасындағы аутодиструктивті мінез-құлықтың алдын алу, суицидті қалай тоқтатуға болады"тақырыбында алдын алу бойынша ата-аналарға түсіндірме жұмыстары жүргізілді.
Мақсаты: Жеке тұлғаның дамуындағы қарым-қатынасты жақсартуға бейімдеу және қазіргі кезде депрессиялық жағдайлардың алдын-алу. Әр қатысушының ішкі құндылығын тұлғалық қасиетін ашып, бағалауға үйрету. Махаббат, мейірімділік, жауапкершілік сияқты жалпы адамзаттық құндылықтарды қалыптастыру.
"Кәмелетке толмағандар арасындағы аутодиструктивті мінез-құлықтың алдын алу, суицидті қалай тоқтатуға болады"тақырыбында жұмыстар жүргізілді
"Кәмелетке толмағандар арасындағы аутодиструктивті мінез-құлықтың алдын алу, суицидті қалай тоқтатуға болады"тақырыбында жұмыстар жүргізілді
"Кәмелетке толмағандар арасындағы аутодиструктивті мінез-құлықтың алдын алу, суицидті қалай тоқтатуға болады"тақырыбында жұмыстар жүргізілді

Категория: Ақпарат, Қауіпсіздік, Ата-аналарға

 

Ұлдың ұяты - әкеде, қыздың ұяты - шешеде"

Автор: admin от 22-04-2020, 08:17, посмотрело: 48

0 Ұлдың ұяты - әкеде, қыздың ұяты - шешеде" деп бағалаған қазақ халқы әуелден-ақ ұлмен қыздың тәрбиесін жеке-жеке бөліп қарап, ерекше мән берген. Бала тәрбиесіндегі осындай маңызды ерекшелік арқылы ұлды батылдыққа, ержүректілікке, отбасын асырауға, мал тауып, қолөнер шеберлігімен айналысуға үйреткен. Ал, қыз баланы ибалылық, әдептілік, сыпайылық секілді ізгі қасиеттерді бойына сіңіре отырып, үнемшілдікке, тәуекелшілдікке бағыттаған. Сараңдықтан өзін аулақ ұстауға тәрбиелеп, ас пісіру, кесте тігу, өрмек тоқу секілді өнерге баулыған.
"Балаңды өз тәрбиеңмен тәрбиелеме, өз ұлтыңның тәрбиесімен тәрбиеле" деген қазақ халқы ежелден бала тәрбиесін ұлттың келешегімен байланыстырып қараған. Халқымыздың ұлттық дәстүрді ұрпақ санасына сіңірудің маңыздылығына мән бергендігін бала дүниеге келгеннен бастап орындалатын жөн-жоралғылармен салт-дәстүрлерден аңғаруға болады. Сонымен қатар, тәрбиені талбесіктен бастайтын қазақ отбасылары ең алдымен баланың алдында өздерінің барлық адамгершілік қасиеттерін, үлгілі жақтарын көрсетуге тырысқан.
Отбасында ата-ана баланың өмірлік ұстазы болып саналады. Өмірге жаңа қадам басқан баланың болашағы, оның алған білімі мен өнегесі ата-ананың еткен еңбегіне, берген тәлім-тәрбиесіне тікелей байланысты. "Адамның жақсы болуы тегінде емес, тәрбиесінде, ақылында, өнер, білімінде. Адамға үш алуан адамнан мінез жұғады: ата-анадан, ұстазынан, досынан. Әсіресе, олардың қайсысын жақсы көрсе, содан көп жұғады", - дейді Абай атамыз. Иә, жас шыбықтай иілгіш келетін бала да жақсы мен жаманға бірдей бейім болып келетіні көпшілікке белгілі. Ата-анасының әрбір жасаған әрекетін көріп өскендіктен, олардың болмысындағы бар әдеті де бала тәрбиесіне ықпал етеді.
Ұлдың ұяты - әкеде, қыздың ұяты - шешеде"
Ұлдың ұяты - әкеде, қыздың ұяты - шешеде"
Ұлдың ұяты - әкеде, қыздың ұяты - шешеде"
Ұлдың ұяты - әкеде, қыздың ұяты - шешеде"
Ұлдың ұяты - әкеде, қыздың ұяты - шешеде"
Ұлдың ұяты - әкеде, қыздың ұяты - шешеде"

Категория: Ақпарат, Оқушыларға, Ата-аналарға

 

Зорлық-зомбылық түрлері мен күш көрсетпеу ережелері.

Автор: admin от 22-04-2020, 07:15, посмотрело: 49

0
Психологиялық зорлық-зомбылық – балаға назар аудармау, кері итеру, бақылау және не оқшаулауға, баланы қорқытуға, үрей сезімін тудыруға, баланың мінезіне ықпал етуге, оның өзін-өзі құрметтеу, өз бағасын білу сезімін жоюға, әлеуметтік және эмоционалдық дамуы мен жақсы
өмір сүруіне кедергі келтіруге бағытталған қасақана жасалатын вербалды және іс-әрекеттік қимылдар схемасын қамтиды. Психологиялық кемсітушілік әрекетке баланың өзін керексіз, кемістігі бар, сүйкімсіз және қалаусыз болып табылатынына сендіру үшін жасалатын мазақтау, балағаттау, кемсіту, ұялту және дөрекі сөздер айту сияқты вербалды әрекеттер кіреді. Ол сондай-ақ баланы қорқыту және оны бақылау үшін қорқыныш сезімін тудыру мақсатында физикалық залал келтіре отырып балаға қауіп төндіру сияқты іс-әрекеттік қимылдарды да қамтиды.
Физикалық зорлық-зомбылық – балаға қатысты өзге баланың не ересектің тарапынан физикалық зардапқа не жарақатқа әкелетін, баланың денсаулығына, оның өмірінің ұзақтығына, дамуына, өзін-өзі бағалау сезіміне нұқсан келтіруі мүмкін физикалық күш көрсету арқылы жасалатын әрекеттер. Физикалық зорлық-зомбылық ретінде бағаланатын іс-әрекеттің түрлері көп: соққы, ұру, итеру, тебу, тұншықтыру, шаштан тарту, сілкілеу, қандай да бір затпен не қарумен шабуыл
жасау. Физикалық зорлық-зомбылық көбінісе балаға залал не жарақат әкеледі, тіпті баланың мүгедек болуына не қайтыс болуына да соқтыруы мүмкін.
Жыныстық сипаттағы сөздерді айту не қысым көрсету – қандай да бір баланың не ересектің балаға қатысты жыныстық алдап-арбауы, нәпсіқұмарлық сипатта ауызша не физикалық қысым көрсетуі, жыныстық құмарлықты ояту үшін балаға қатыгездікпен қарау. Басқа баланың жыныстық мүшелеріне қол тигізу/ұстау, баланы жыныстық белсенділікке қатысуға шақыру (нәтижесіне қарамай), жыныстық мүшелерді жалаңаштап көрсету, балаға порнография көрсету және баламен жыныстық қатынасқа түсуді қамтиды.
Бопсалау – балаға зорлық не тән жарақатын салу қаупін қосқанда, қысым жасау не мәжбүрлеу арқылы заңсыз ақша мен мүлік талап ету және алу түрінде көрінетін қылмыс.
Кибербуллинг – баланың қыр соңына түсу, қорқыту, ұялту мақсатында Интернетті не басқа технологияларды пайдалану. Дөрекі, қатыгез сипаттағы мәтіндік хабарламалар жіберу; жәбірленушіні онлайн режімінде мазақ ету не жеке басына тән ақпаратты, фотоны не бейнежазбаны орнала-
стыру; басқа баланың қыр соңына түсу не мазақ ету мақсатында жалған тіркеу жазбасын, веб парақшаны не онлайн режімінде бейне жасау сияқты әрекет түрлерін қамтиды.
Құрбылар тарапынан қорқытып-үркіту – нақты не болжамды күштер теңсіздігін білдіретін мектеп жасындағы балалар арасындағы агрессивті әрекеттер. Мінез-құлықтың мұндай моделі
қайталанып отырады немесе белгілі бір кезең сайын қайталануы ықтимал. Баланы кемсіту қорқыту, өсек тарату, балаға физикалық не сөзбен тиісу не әдейілеп топтан шығарып тастауды
қамтиды.
Кемсітушілік – баланың жынысына, ұлтына, ұлыстық мәртебесіне, әлеуметтік-экономикалық
жағдайына, дініне не мүгедектігіне негізделген әділетсіз не бөліп-жару қарым-қатынасы.
Тән жазасы – физикалық күш қолданылатын, балаға қандай да бір жеңіл ауырту сезімін не қолайсыздықты сездіруге бағытталған кез келген жазаны білдіреді. Көбінесе, бұл соғып жіберу, шапалақпен тартып қалу, баланы қолмен не затпен ұруды білдіреді. Сондай-ақ тебу, сілкілеу,
баланы итеру, тырнау, шымшу, шашынан тарту не құлағынан жұлқылау, балаларды қолайсыз позада ұстау, күйдіру, буға шалдыру, мәжбүрлеп жұтқызу (мысалы, баланың аузын сабынмен жуу не ащы дәмдеуіштерді жұтуға мәжбүрлеу) да қамтылады.
Зорлық-зомбылық түрлері мен күш көрсетпеу ережелері.
Зорлық-зомбылық түрлері мен күш көрсетпеу ережелері.
Зорлық-зомбылық түрлері мен күш көрсетпеу ережелері.
Зорлық-зомбылық түрлері мен күш көрсетпеу ережелері.

Категория: Қауіпсіздік, Оқушыларға, Ата-аналарға

 

Жасөспірімдер арасындағы суицидтің алдын алу

Автор: admin от 22-04-2020, 07:12, посмотрело: 19

0 Мұхтар Әуезов атындағы шағын орталықты орта мектебінде ЮНИСЕФ қоры мен ҚР денсаулық министрлігінің кәмелетке толмағандар арасындағы суицидтің алдын алу бағдарламасы бойынша жұмыстар жүргізіліп жатыр.
Жасөспірімдер арасында өз-өзіне қол жұмсау, яғни суицид мәселесі қоғамда белең алып отыр. Осы мәселені шешуде ата-аналар, мұғалімдер, құрбы-құрдастары біріге жұмыс жасау арқылы суицидалды іс-әрекеттерді болдырмаудың алдын алу іс-шараларын жүргізу маңызды болып табылады. Өз өмірін қиюға бағытталған саналы ерікті түрдегі әрекет қазіргі таңда бүкіл жаһандық қоғамдық мәселеге айналып отыр.Бұндай мінез-құлық жасөспірім шақта 13 жастан бастап байқалады. Статистика бойынша суицидтік мінез-құлық 14-28 жас аралығында 30 пайыз, жасөспірім шақта 6-10 пайыз құрайды. Өз-өзіне қол жұмсауға бейім адамдардың бірден-бір бөлігі психикалық тұрғыдан зардап шекен, дені сау адамдар болып табылады. Осындай келеңсіз жағдайлар барлығы жасөспірімдерді қылмысқа тартады, оның ішінде өз-өзіне қол жұмсау жиі кездеседі. Жасөспірім шақта түрлі қиын кездерді бастарынан өткізеді, кейбіреулері бір нәрседен қорыққаннан, махабаттың сәтсіз болуынан, қиыншылыққа төзе алмау салдарынан өмірден қоштасуды жөн көреді.
Оқушылардың өзін психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін дамыту және психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыру шеңберінде білім беру үдерісін қалыптастыруда жасына қарай психофизиологиялық ойлау өте маңызды. Оқушы өзі туралы көбірек түсінуге, өз дамуының ерекшеліктерін білуге тағы басқа өзінің жағдайын еңсеруді білуге тиіс, бұл мағынаны тануға жатады,баланы осыған үйрету керек. Мектептегі бұл жауапты жұмыс әлеуметтік педагог және сынып жетекшісіне, пән мұғалімі мен педагог-психологқа негізделіп жүктелген.
Мектептің педагогикалық ұжымы мен әкімшілігі тарапынан жасөспірімдер мен балалар арасында қарым-қатынастарға назар аударылып, суицидтік мінез-құлығына қарай, өмірлік қиын жағдайға тап болған оқушыларға психологиялық-педагогикалық көмек көрсетуде жаңа технологияларды қолдана отырып, мектептегі қалыптасқан жағдайды талдау жұмыстары үнемі жүргізіледі. Бұл ретте жалпы мектебіміздегі оқушылардың ата-аналары мен педагог кадрларының тиімді ынтымақтастығын жүзеге асыру, соның ішінде бірлескен құқықтық-тәрбие жұмысын дұрыс ұйымдастыру, суицидтік мінез-құлықтың профилактикасы болып табылады.
Жасөспірімдер арасындағы суицидтің алдын алу
Жасөспірімдер арасындағы суицидтің алдын алу
Жасөспірімдер арасындағы суицидтің алдын алу

Категория: Қауіпсіздік, Оқушыларға, Ата-аналарға

 

Ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынас

Автор: admin от 19-04-2020, 00:29, посмотрело: 32

0 Ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынас.
Отбасындағы тәрбиенің тиімді болуы ондағы қарым-қатынас түрлерінің орнығуына байланысты. Отбасында түрлі қарым-қатынастар орын алады.
- ынтымақтастық қарым-қатынас, яғни отбасы мүшелерінің өзара қарым-қатынасы түсіністік пен көмекке бағытталған;
- ортақ мүддеге негізделген біріңғай қарым-қатынас;
- өзара жетістікке жетуді көздеген қарым-қатынас;
- бәсекелестік, яғни барлық жағдайда өзінің бәсекеде ұтуын көздеген қарым-қатынас;
- түрлі себептермен туындаған отбасындағы қарама-қайшылықты қарым-қатынас.
Әр отбасында жоғарыдағыдай түрлі қарым-қатынастың орнығуынан баланың жеке тұлғалық қасиеті қалыптасады
Ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынас
Ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынас
Ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынас
Ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынас

Категория: Қауіпсіздік, Ата-аналарға

 

Ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынас.

Автор: admin от 19-04-2020, 00:10, посмотрело: 33

0 Ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынас.
Отбасындағы тәрбиенің тиімді болуы ондағы қарым-қатынас түрлерінің орнығуына байланысты. Отбасында түрлі қарым-қатынастар орын алады.
- ынтымақтастық қарым-қатынас, яғни отбасы мүшелерінің өзара қарым-қатынасы түсіністік пен көмекке бағытталған;
- ортақ мүддеге негізделген біріңғай қарым-қатынас;
- өзара жетістікке жетуді көздеген қарым-қатынас;
- бәсекелестік, яғни барлық жағдайда өзінің бәсекеде ұтуын көздеген қарым-қатынас;
- түрлі себептермен туындаған отбасындағы қарама-қайшылықты қарым-қатынас.
Әр отбасында жоғарыдағыдай түрлі қарым-қатынастың орнығуынан баланың жеке тұлғалық қасиеті қалыптасады.
Ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынас.
Ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынас.
Ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынас.

Категория: Ата-аналарға, Әдістеме мен практика

 

Мұхтар Әуезов атындағы шағын орталықты орта мектебінде оқушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында жүргізілген іс-шаралардың мәліметі.

Автор: admin от 15-04-2020, 04:54, посмотрело: 35

0
Мектебіміз COVID-19 коронавирустық инфекцияның таралуына жол бермеу,алдын алу мақсатында қашықтықтан оқытуға көшті. Қашықтықтан оқу басталғалы оқушылар әр түрлі оқу платформалары мен әлеуметтік желілерді, интернет ресурстарын пайдалануда. Соған орай мектебімізде 2020 жылдың 01-10 сәуір аралығында оқушылардың қауіпсіздігін күшейту мақсатында ата-аналар мен оқушыларға "COVID-19 коронавирусының таралуының алдын алу мен сақтану шаралы" «Итернеттегі қауіпсіздік», «Балаңызды қауіпсіздігін қамтамасыз етіңіз», «Қауіпсіздік шараларын сақтан» тағы сол сияқты тақырыптарда түсіндірме жұмыстары жүргізілді. Мақсаты– кәмелетке толмағандардың, ата-аналардың назарына агрессивті интернет мазмұнының әсерінен болатын проблемаларды түсіну деңгейін арттыруға бағытталған ақпаратты жеткізу, интернет ресурстарды қолдану мәдениетін, кәмелетке толмағандардың интернетке кіру белсенділігін бақылауға қатысты интернет-қызметтерде ересек қолданушылардың жауапкершілігін жоғарылату.Интернет жүйесін дұрыс пайдалану . Жасөспірімдерді интернет желісіндегі бала денсаулығына қауіп төндіретін сайттардан қорғау және оны дұрыс пайдалану жолдарын түсіндіру. Интернетттің пайдалы және зияндылығымен таныстыру.Қауіпсіздік ережесін есте сақтауға дағдылындыру. Осы іс-шара барысында оқушылармен «Компьютерде жұмыс жасау және техникалық қауіпсіздік ережелері », «Пайдалы және қауіпсіз интернет», «Баланың қауіпсіздігін сақтаудағы ата-ананың жауапкершілігі», «Интернет және біз», «Интернет желісіндегі қауіпсіздік шаралары», тақырыбында сынып сағаттары,онда интернеттің пайдасы мен зияны атап өтілді.Осылайша балалардың қауіпсіздігін сақтау бағытында жұмыстар жүргізілді. Сынып жетекшілер Whatssap, Күнделік кз, Zoom қосымшаларын пайдалана отырып оқушыларға, ата-аналарға бейнероликтер, презентациялар, жадынамалар таратылды.
Мұхтар Әуезов атындағы шағын орталықты орта мектебінде оқушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында  жүргізілген іс-шаралардың мәліметі.
Мұхтар Әуезов атындағы шағын орталықты орта мектебінде оқушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында  жүргізілген іс-шаралардың мәліметі.
Мұхтар Әуезов атындағы шағын орталықты орта мектебінде оқушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында  жүргізілген іс-шаралардың мәліметі.
Мұхтар Әуезов атындағы шағын орталықты орта мектебінде оқушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында  жүргізілген іс-шаралардың мәліметі.
Мұхтар Әуезов атындағы шағын орталықты орта мектебінде оқушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында  жүргізілген іс-шаралардың мәліметі.
Мұхтар Әуезов атындағы шағын орталықты орта мектебінде оқушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында  жүргізілген іс-шаралардың мәліметі.
Мұхтар Әуезов атындағы шағын орталықты орта мектебінде оқушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында  жүргізілген іс-шаралардың мәліметі.
Мұхтар Әуезов атындағы шағын орталықты орта мектебінде оқушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында  жүргізілген іс-шаралардың мәліметі.
Мұхтар Әуезов атындағы шағын орталықты орта мектебінде оқушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында  жүргізілген іс-шаралардың мәліметі.
Мұхтар Әуезов атындағы шағын орталықты орта мектебінде оқушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында  жүргізілген іс-шаралардың мәліметі.
Мұхтар Әуезов атындағы шағын орталықты орта мектебінде оқушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында  жүргізілген іс-шаралардың мәліметі.
Мұхтар Әуезов атындағы шағын орталықты орта мектебінде оқушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында  жүргізілген іс-шаралардың мәліметі.
Мұхтар Әуезов атындағы шағын орталықты орта мектебінде оқушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында  жүргізілген іс-шаралардың мәліметі.
Мұхтар Әуезов атындағы шағын орталықты орта мектебінде оқушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында  жүргізілген іс-шаралардың мәліметі.
Мұхтар Әуезов атындағы шағын орталықты орта мектебінде оқушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында  жүргізілген іс-шаралардың мәліметі.
Мұхтар Әуезов атындағы шағын орталықты орта мектебінде оқушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында  жүргізілген іс-шаралардың мәліметі.
Мұхтар Әуезов атындағы шағын орталықты орта мектебінде оқушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында  жүргізілген іс-шаралардың мәліметі.
Мұхтар Әуезов атындағы шағын орталықты орта мектебінде оқушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында  жүргізілген іс-шаралардың мәліметі.
Мұхтар Әуезов атындағы шағын орталықты орта мектебінде оқушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында  жүргізілген іс-шаралардың мәліметі.

Категория: Қауіпсіздік, Оқушыларға, Ата-аналарға

 

Отбасы тәрбиесінің бала өміріндегі маңызы зор

Автор: admin от 12-04-2020, 21:56, посмотрело: 28

0 Отбасы тәрбиесінің бала өміріндегі маңызы зор.Әр адамның өз үйі бар, бірақ ол үй тек баспана ғана ретінде емес, сол үй жақсы көріп және күтетін жер болу керек. Сондықтан сіздердің міндеттеріңіз жай ғана армандап жүрген үй салу ғана емес, ал сол жерде тұратын балаларға бақыт, махаббат, жылу, беретін үй салуларыңыз керек. Ол үшін ерекше материал қажет.Әрине даладағы жатқан тақтайлар емес, адамның негізгі қасиеттерімен саламыз. Олар: мейірімділік, күлкі, түсінушілік, шыдамдылық, көмектесу. Менің ойымша отбасы - бұл махаббат үйі, ал бала –бақыт. Сондықтан ата ана махаббаты балаңыздың өмірге деген құштарлығын, жолын ашады. Халқымыз «Ұяда не көрсең, соны ілерсің» дейді. Бала әрқашанда ата анадан мейірімділікті, сүйіспеншілікті, жүрек жылуын қажет етіп, ата ананы өмірдің тірегі санайды. Ата ананың тіршілігіндегі көрген қызығы, жақсылығының ең бағалысы перзенті.Баланың бойында туған үйдің жылуы оның көкірегінде көп жылдар бойы сақталып, мәңгі есінде болады. Отбасы бала тәрбиесінің ең алғашқы ұжымы. Баланың тәрбиелі болып өсуіне берекелі отбасының тигізетін әсері мол.
Отбасы тәрбиесінің бала өміріндегі маңызы зор

Категория: Оқушыларға, Ата-аналарға

 
Назад Вперед